Välkommen, vanliga vardag.

Skönt att vardagen har blivit normal igen. Just den här veckan är det mindre skönt, för har tusen grejer jag ska hinna med före jag åker till Ekenäs på torsdag. Skall jobba, jobba och jobba, städa, gymma, packa, studera och allt annat. Stöön, säger jag bara!
Vi har enormt mycket på jobbet just nu. Människorna har vaknat helt enkelt. Deras hår behöver lagas. Just. Nu.
I och för sig är det ganska trevligt, för det betyder ju mera lön till mig.
Fick min feta lön i fredags. Ska lägga upp bilder på mina nya jeans, skor och andra plagg jag shoppat. Dessutom fick jag produkter från salongen i går, värt 170?. Jag hade sålt så bra med Sebastian produkter, så fick 7 sådana själv.

Nu måste jag dra mig mot skolan. Suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0