Veckoslutet som kom och gick.


Det här veckoslutet är slut. Igen.
Det enda jag typ har gjort är att jobba. Fredagen var det jobb till kvällen, lördagen hela dagen och idag från morgonen tills nu. Min högra handled börjar säga stop!
Förutom med allt jobb har jag hunnit shoppa lite grann (härligt med nya t-skjortor). Jag har även besökt en balkongöppningsfest, vilket var kul. Jag och min kompis J gick dit redan till halv6, för att få den bästa platsen på balkongen. Jag kom hem klockan tolv. Helt slut. Kaputt. Finito.
Snart skall jag träffa några tjejer från klassen för att diskutera och planera den kommande bloggen. Det kommer att bli jättekul och jag har redan fullt med ideér. Nackdelen är att det är fyra flickor och alla vill väl ha sin åsikt och idé igenom. Men äh, det går väl bra.

Solen har visat sig de flesta dagarna denhär veckan. Skönt, tycker jag. Jag börjar längta efter att få gå i klänning.
Dessutom så märkte jag inatt när jag kom hem att jag inte ens frös fast jag hade jeansen uppvikta och skor utan strumpor. Det börjar hända saker, I LOVE IT!

nu ska jag ta tag i en engelskauppsats, sångövning och sedan tjejträff.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0