YeaH!


Dagen idag har varit ratt sa chill. Har fyndat nagra plagg pa Topshop. Aven min man gillade Topman. Harligt!
Har picknickat i parken och kollat i butiker. En svang till Lidl han vi ocksa med.

Shit, idag ar jag nojd. Valdigt. Nojd.
Fick ett mail fran min kommande handledare pa Vecko Revyn dar hon meddelade att det kommer att bli superkul att fa ha mig dar hela 9 veckor i host. Aven L tycker det, sa det kanns valdigt bra. Sa satans bra. Att vara valkommen.


Ovrigt kan jag beratta att irlandare ar och oversminkade. Alla klader man provar har en massa smink pa sig. Det ar ackligt, tycker jag. Mer naturligt!
De flesta klar sig valdigt gratt ocksa. Jeans  eller collegebyxor med ngn  urtvattad t-shirt till.


Kommentarer
Postat av: Linda

Lägenheten ligger i Sundbyberg. Jag har mätt ut på Eniro att det är ganska exakt 10km till redaktionen därifrån.. Jag har beställt båtbiljett till nästa fredag nu. skall kika på BK-matcher lö&sö:)
Du verkar nog ha hemskt trevligt folk att jobba med där på VR Hannah!

2007-08-24 @ 01:14:01
URL: http://lindisens.blogg.se
Postat av: Martina

Oj, oj :) Jag blir riktigt glad när du har planer för mitt hår :) fast jag just nu är yyberstolt över min nuvarande frilla :) Jag har fått så mycke beröm, det är verkligen skitsnyggt!!
Min msn är [email protected], så adda mej gärna! :)

2007-08-31 @ 11:20:52
URL: http://tina.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0