jag har semester

fortfarande har ja semester. Har haft över en vecka. Inget jobb och ingen skola.

Just nu är jag i södra Finland hos min familj. När jag steg av tåget igår hade jag en underlig känsla. Jag har inte varit här sen i våras och det känns verkligen som om jag inte har missat något.
Jag gick över till världens finaste grannar som också är världens finaste morföräldrar. Jag möttes av en mormor som kramade mig varmt och sade "Välkommen hem, stylisten". Fick även en varm kram av morfar. Två av de finaste människorna på jorden.
En timme hemma hos familjen och sedan körde jag till väninnan där middagen skulle äga rum. Tjejmiddag. God mat.
Idag skall jag träffa min guddotter och hennes nya lillebror. Det ska bli kul att få hålla i ett litet barn igen. Han är endast en månad (?) gammal. Det är fint.


Imorgon blir det storstan med mamma. Vi åker in till Helsingfors på förmiddagen för att sedan möta upp ålänningarna. Det ser jag fram emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0