Julklappar

Eftermiddagen idag har gått åt till julklappspackning. Jag är dock inte någon man kan hänga i julgranen när det gäller julklappsinslagning. Detta år kör jag med nytt papper men med gamla band. Det betyder att det inte matchar så bra, men vad gör det. Tänkte att de får vara lite personliga istället. Det är trevligt.

image89


Här ser ni en bild på den hög jag åstadkommit idag. I bakgrunden är mitt råddiga klädskåp.



Förutom att packa paket har jag hunnit med att slinga ett hår blondt. Det blev fint. Känner att jag kan min sak.

Kommentarer
Postat av: Sessan

Hade inte tänkt på det innan, men läste nåt inlägg om decembernumret nämligen =) Har inte tänkt på det innan... då får jag gå tillbaka till nummer 22 och kika lite. I nr 25 hittade jag inte mycket, men ditt namn var iallafall med!!! =)

2007-12-18 @ 22:05:03
URL: http://sessan82.blogg.se
Postat av: Linda

Råddiga klädskåp!? välkommen hem till mig.. men snart ser det annorlunda ut:)

2007-12-19 @ 13:26:42
URL: http://lindisens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0