Chill på Åland.


Idag har det verkligen varit en av de bättre dagarna. Jag hade en bra dag på jobbet. Lagom stress och åt en god lunch. Stod och småpratade med min chef idag. Han vill att jag skall flytta till Åland och börja jobba på Klipp Upp på heltid. Det skulle jag nog gärna göra -med den här lönen! Men eftersom jag har studier kvar och andra planer blir det nog inte så. Just nu. Kanske om 20 år.

Idag bestämde jag mig för att ta jobbet på Rock Off-området. Det kan bli kul att träffa alla jag jobbade med i fjol OCH såklart få gå omkring på området utan att betala. Dessutom kommer en av mina favoriter. Det är en verklig sommarhit, dock inte partyhit, hon sjunger med sin ljuva, hesa röst. Snackar alltså om Frida Öhrn, Oh Laura. Mina smilband drogs upp en aning när jag läste den sköna nyheten. 24 juli är datumet.

Imorgon är det torsdag. Kommer ant. att vara i stan nu dehär dagarna som är kvar av veckan. Jobbar sent imorgon och fredag är det väl att träffa lite vänner och bekanta, för att sedan på lördag få gå ut och partaja lite. Börjar (som skrivet!) med firmafest och sedan middag och sedan the Ark (alltså krogen Arken).

Nu skall jag skriva klart en lite skolgrej som jag snart (eller egentligen redan haft) deadline på! Alltså, inget som jag får vitsord i, utan en annan sak förstås.


byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0