att vara ensam.


just nu tycker jag att det är löjligt av någon att påstå att det är skönt att vara ensam.

Jag är ensam. Nu. Skittrist.
Jag har tömt diskmaskinen och hängt upp tvätten (i hopp om att det torkar tills imorgon). Så tråkigt har jag.
Jag saknar en vän eller en familjemedlem. En kompis jag inte umgås med så mycket skulle ju också duga. Det är inte alls roligt att vara ensam. Dödstråkigt!

Jag funderade om jag skulle gå  ut på en promenad eller en joggingtur. Det blåser och är kallt, så har egentligen ingen lust. Får se. Jag tycker man kan säga att jogga i motvind och att spotta i motvind är ungefär samma sak. Båda sakerna är hemskt tråkiga.

på tal om kylskåp....
Jag har fått in lite nya studiepoäng i mitt betyg. Har en bit över hundra faktiskt. Det känns ju iallafall skoj.


Kommentarer
Postat av: M-H*

var bor du där på åland??ensam??

2007-06-13 @ 19:33:09
URL: http://marihelens.blogg.se
Postat av: M-H*

Det är nog bara bra i ekenäs, har nu inte hunnit vara här så mycket i sommar ännu, åkte till Vasa förra torsdagen å kom hem igår kväll, men nu blir jag nog här en tid :) hoppas du trivs på åland!!

2007-06-13 @ 21:57:52
URL: http://marihelens.blogg.se
Postat av: M-H*

Föresten, när ni var på interrail förra året, besökte ni Barcelona??

2007-06-14 @ 20:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0