en sak i min "fula-hår-lista".


Jag är säkert inte den enda som göra UTElistor och har åsikt om vad som är fult och snyggt.

Idag vill jag sätta en sak på min ute lista.

UTKAMMADE LOCKAR. Utkammade lockar är bland det värsta som finns. Ni vet, tjejer som har världens finaste hår med de allra vackraste självlockarna. Går för guds skull inte och kamma ut dem. Det blir ett fånigt och fult vågigt hår som bara ser löjligt hår. Var istället nöjda med lockarna och använd produkter just för din hårtyp. Idag skulle jag rekommenderas TIGI´s serie. Curls Rock heter produkterna och är helt enkelt underbara. Till och med jag som har ett tunt och fjunigt (aningen lockigt) hår får grymma lockar till stånd med dessa produkter. De är dyra, men ack så underbara.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej vännen:) hoppas du har det bra och vad roligt att du trivs så bra på jobbet. Tror du Tigis produkter sku ge även mitt hår lockar? Även om jag trivs grymt bra med nya längden känns det lite platt efter en dag på stranden. Sköt om dej vännen. Kramar från fastlandet:)

2007-06-14 @ 23:38:42
Postat av: StarH.

Hej Mallin!
Jag trivs jättebra här. Kul med ny salong och kunder. Passar i gänget, känns det som :).
TIGI är super bra. Inte får du ju ditt hår afroaktigt med det, men lite mer lockar och volym borde du få. DU borde ju få låna mitt, före du köper. Men mina lockar jag hade på avslutningen är i grund o botten det där schampot, men andra produkter måste man även använda. Min chef i vasa använder det å hon får väldigt trevliga, kändislockar med hjälp av den serien :).

2007-06-15 @ 18:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0