Härliga dagar


Har det varit. Min M har varit här och hälsat på.
Midsommaren var perfekt. Bastubad, god mat och trevligt sällskap, härliga skogspromenader, grillad korv med pinnbröd, restaurangbesök, hårfixning med mera. Helgen avslutades med fotbollsmatch med IFK Mariehamn. Första gången vi sett på fotboll tillsammans. En kul historia.


Det blev inte den blå- och vitmönstrade SVEA-baggen. Det blev en helblå med vit print istället. Väldigt snygg och jädrans bekväm. Har redan använt den flitigt.
Köpte även ett par WE solglasögon som jag drömt om sen förra sommaren. Tänk, nu fynda jag dem för 20E. Otroligt!


JIPPIII, idag fick jag veta att jag fått ett stipendium. Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0