min första lediga dag.


Det känns väldigt ovant att vara ledig på en fredag. Brukar vara ledig på helger istället.

Jag har idag besökt ett Tivoli som besökt staden. Blev lite besviken när jag såg att det var så få karuseller. Tror att åldern som de riktade sig till var för fem åringar upp till tolv. Kände att jag var lite för gammal för allt detdär.

Jag har även klippt gräs idag. Hela jävla gården är klippt och jag har lite ont i låren. Skönt med lite träningsverk, så märker man att man gjort något. Tänker nog klippa det här gräset flere gånger i sommar.


På torsdagen dyker min M upp här på Åland. Det skall blir supertrevligt att se hans ansikte igen. Saknar ju honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0