Otroligt trevlig kväll.


Igår firades avslutning och såklart gick det runt en massa studenter. De var väldigt glada.

Jag började min dag med att besöka studentdimissionen. Det var helt okej. Kören sjöng väldigt fint.
Min mor hade 10 nya studenter hon skulle besöka, vilket betydde att hon behövde chaufför. Jag ställde upp. När vi kom till det åttonde stället var min mamma lagom salongsberusad (eller mer?). Jag åkte till butiken för att handla alkohol och mor min fick gå till de två sista platserna. Det var kort väg.
Tillsammans med min man besökte vi kina-resturangen. Gud, vad jag har saknat denna goda mat. Den bästa kinamaten finns här i stan.
Hem och klädde om, för att sedan besöka en förfest. Förfesten var skön och lagom mycket folk. Vid 22 snåret blev vi väldigt berusade, så ljudnivån var väldigt hög.
Vi gick vidare mot krogen. Lagom mycket folk och jag bara älskar live band. Dansade som en galning.

Påvägen hem gick vi via en efterfest. Drack endast vatten. Det var ett väldigt bra bestlut, anser jag.
Vaknade i morse av en morfar som stegade in i sovrummet och ropade "Vi åker nu. Hundens mat finns i kylen". Jepp, jag (eller vi) har varit hundvakt idag.

Långpromenad
Tortillas
Mövenpick-glass
Slappande i soffan
Läst tidningar i solen
Matat en hund
Kvällspromenad

Här är några ord som beskriver min sköna Söndag.


p.s! om en vecka börjar mitt sommarjobb på åland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0