Som fisken i vattnet.


Efter min första dag på Klipp Upp kan jag bara konstatera att jag trivs som fisken i vattnet. Min chef var väldigt trevlig. De kolleger som jag träffade verkade vara det samma. Lite annat system har de ju än jag är van vid, men tror det kommer att gå bra. Efter att P visat mig runt i en timma, började kunder droppa in och jag kände att jag var rätt människa på rätt plats. Jag trivs väldigt bra.

Jag fick väldigt fina arbetskläder. En brun klänning, som jag kan ha leggings under. Och en vit t-skjorta som har tryck på magen i guld. Väldigt okej.

Jag känner mig lite trött och hängig idag. Får se hur det blir med allt program jag tänkt göra.


Kommentarer
Postat av: annalena

skönt att allt verkar okej på ön. kom snart hem och hälsa på, saknar dej redan! kram.

2007-06-11 @ 20:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0