bejbisar är söta.


Efter att ha surfat runt på olika söter kan jag bara konstatera att bejbisar är väldigt söta. Det finns dom som är mindre söta och dom som man bara vill ta hem.
Jag själv var tunnhårig som bejbis. Var skallig tills jag var 6 år gammal. Hoppas mina barn får mera hår än jag någonsin haft.

Söndag som denna har jag redan gjort massor. Har städat lägenheten, så nu är det bara för den inneboende att flytta in. Dammtorkat varenda hörn och dessutom har jag bytt lakan. Sådant är härligt.
Om en halvtimme skall jag fixa till en tjejs frisyr och på kvällen färga en kvinna. Hoppas även på att få mitt eget lite tonat (i en mer askigare nyans). Avskyr när håret känns ofärgat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0