Regn på taket.


Dagen började med möte o skolan. Jag och en klasskompis har suttit och planerat vår, klassens, nya hemsida med webbansvarige L. Resultatet blev jättebra och jag tror det kommer att ske inom snar framtid, att vår hemsida uppdateras menar jag.
Efter mötet lämnade jag in min sista skolarbete. Det känns skönt att äntligen ha sommarlov. Jag är ganska nöjd med resultatet. Huvudsaken är att det är inlämnat och klart.

Jag fick vara barnvakt idag. Till världens sötast pojke. Gullungen! 4 år och man kan redan hålla en klar och smart disukssion med honom. En härlig liten kille.
Vi gick sedan till Amarillo för att äta en bit mat med hans mamma och några andra vänner. Jag blev mätt. Som. En. Plätt. Dessutom hann jag även köpa den nya bikinin. Helt okej färg, men ändå inte riktig "WOOW", om man säger så.

Nu har jag allting packat. Åker imorgon ner till södra F för att äntligen få njuta av mitt sommarlov. Skal vakta en hund, träffa familj och min M. Vänner också. På lördagen blir det väl utgång.


Det är väldigt hemtrevligt att höra när det regnar på plåttak. Då vet man att man har det bra!

Kommentarer
Postat av: Jenny

välkommen hem Hannah! :) kram.

2007-05-30 @ 18:57:53
URL: http://jemppan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0