Jobbet väntar.

Om två timmar skall jag vara på jobb. Som sagt, det känns riktigt bra. Verkligen bra. Såg igår att jag har en stamkund. Det är trevligt med stamkunder. Det är en trebarns mamma som kommer dit för att få prata av sig, höra om min utbildning och annat... Nu har vi mycket att prata om, eftersom hon var den enda som verkligen, verkligen på riktigt trodde att jag skulle få min drömpraktikplats. Hon är snäll. Så snäll.

Slutar klockan 18 idag. Sedan blir det antingen ett besök till grannen eller ollis. Min sambo är på jobb, så att sitta ensam framför IDOL är kanske inte det roligaste alternativet.

Nu måste jag söka fram arbetsskorna, verktygen och sedan blir det dusch plus morgonmål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0