Sista dagen på VeckoRevyn.

Då är dagen kommen. Sista dagen på VeckoRevyn. Som jag tidigare skrivit är det med blandade känslor jag lämnad detta ställe. Har trivts som fisken i vatten. Alla har varit snälla och tagit hand om mig. Allt jag har lärt mig går faktiskt inte att skriva ner. Inlägget skulle bli alldeles för långt. Men ni kan ju tänka er, 9 veckor på en tidning som kommer ut varannan vecka betyder jobb hela tiden.
Såklart jag längtar hem till mitt hem. Till min sambo. Min familj. Mina vänner. Men ändå känns det kul att veta att jag får komma tillbaka om några veckor.

Tjejfesten igår var riktigt trevlig. Fick se hur Csilla bor. En fin och personlig lägenhet. Vi drack "Dagens" (vin, sprite, citron) och åt falafel. Underbart gott. Vi pratade om allt möjligt och jag fick en massa tips.
Vidt 22 tiden gick jag. Bussen åkte kvart över. Låg i sängen vid halv tolv.
Igårkväll beställde jag flygbiljetter till min sambo och mig. Onsdagen den 28.11 sitter vi på planet till Stockholm. 4.12 Är vi tillbaka i Vasa. Det ser vi båda fram emot.

Nu skall jag städa upp på mitt skrivbord. Packa ner mina grejer (som skivor med bilder från plåtningar, VR-hoodien, anteckningsblock, tidningar och så vidare) i en påse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0