Tjejer på krogen.


Igår på krogen kom en främmande tjej fram till mig.
" Alltså jag har läst din blogg. Jag har läst den flere gånger om dagen och jag bara måste säga att du har haft det såå bra. Tänk vilken lyxig praktikplats, på VeckoRevyn. Jag är avundsjuk."
Jag kan ju då bara hålla med. Jag hade det bra. Det lustiga är att jag blev förvånad att hon hade hittat min blogg.

Träffade en annan tjej också som jag snackade med på Ålandsfärjan när jag var påväg till Sverige för att träffa Csilla. Fick höra att hon tyckte jag var så lugn trots att jag hade ett viktigt "möte" framför mig.
Trevligt att hon kände igen mig.

Kommentarer
Postat av: Fia

Vad orättvist, det där tröstade mej inte det minsta... Fast man har ju bara sig själv att skylla. Ska fara till makuuni efter lite godis till filmen ikväll så blir det säkert bättre.. .:)

2007-11-11 @ 18:29:46
URL: http://josefia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0