Äntligen på plats!


Idag gick det väääldigt lååångsamt att ta sig till redaktionen. En massa männskor som trängdes i tunnelbanan. Tur att jag steg på vid första stationen. Fick alltså sittplats.

Igår, efter jobbet åkte jag till Kungsholmen för att klippa ett hår. Ett väldigt trevligt hus med en väldigt trevlig lägenhet. På Kungsholmen skulle jag faktiskt kunna bo. Ett lugnt område (om man inte tänker på detdär hemska som hände i helgen).
När jag kom hem slappade jag i soffan. Blev lite sur när House slutade med "fortsättning följrer...". Hatar verkligen när man måste vänta en vecka. Skittrist!

Nej, nu ska jag ringa till accessora och be dem skicka lite grejer till mitt jobb!

Kommentarer
Postat av: syster Sarah

Hej gumman, kul som alltid att läsa om ditt liv där. Kom tillbaka till Vasa igår kväll, imorgon kommer morfar övernatten och sen åker vi tillsammans ner till Åbo på fredag, ska på jobb tio dagar. Ska bli nice med lite inkomst! :) Willy är som bäst på frisbee med matte, de är helt fast i den aktiviteten:-). Nu ska jag pyssla på här hemma lite! Ha det bra! PS: STRÅLANDE nyheter;) if you know what I mean..

2007-10-10 @ 10:50:41
Postat av: svar:

javisst, superskoj :)! oj, morfar... hälsa honom så mycket, börjar längta efter er alla väldigt, väldigt mycket. HAHA, undrar om dom kommer att stå å kasta när det är minus tjugo grader ?!

2007-10-10 @ 11:10:25
Postat av: Linda

glömde helt att svara åt dig! det låter som om du hade en dunderskön helg ju! jag hade det själv riktit bra. du läste ju om daten å det på bloggen. annars tog jag det lugnt. såg på filmer, motionerade och åt godis:) vad händer nu i helgen då?

2007-10-10 @ 15:02:25
URL: http://lindisens.blogg.se
Postat av: Linda

På riktigt, va Robban där!? Gud vad roligt, tack:) Nice helgprogram du har! Jag åker till Skövde på fredag dagen. Jesse, Mats & Kinnari kommer över till Sverige, och så åker vi dit med Pi. Så ska vi kika på Johans match på fredag kväll. Sen blir det säkert en hel del fest,både fre&lö. Själv e jag inte så sugen på att råfesta som det brukar bli i deras sällskap, men helt tråkig skall jag inte vara:) På söndag kommer vi sen tillbaka till Sthlm så pojkarna hinner med färjan.

2007-10-10 @ 16:55:12
URL: http://lindisens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0