I väntan på mor.


Har lite sysslor här hemma att göra förrän mamma dyker upp. Jag är otålig. Har så mycket att berätta för henne och så mycket nyheter. Har nyheter. Men dem nämner jag inte här. Det får vara en hemlighet ännu några veckor.

Tänkte bjuda på en liten bild från gårdagens IDOLkväll.

image39

Jag: Hej! Vi kommer från Vecko Revyn och skulle gärna ta en bild på dig, mig och tidningen. Är det okej?
Christoffer: Ja, absolut! Vad kul! Jag kan sätta mig ner på scenen, så blir vi lika långa.
Jag: ååh, vad snällt.
Christoffer: haha!
Jag: Du kommer att gå jävligt långt i denhär tävlingen.
Christoffer: Tror du? Påriktigt?
Jag: Ja! Med dendär grymma rösten kommer du hur långt som helst.
Christoffer: Tack!
Jag: Du får behålla tidningen.
Christoffer: Vad bra, så har jag något att läsa ikväll.



Kommentarer
Postat av: Daniela

I´m in love with this guy ;)

2007-10-20 @ 14:42:32
Postat av: Anonym

nja.. själva väskan var ju inte speciellt fin. Men så liten och smidig jämfört med min nuvarande, så den känns perfekt!
jag kan inte se din bild... men kanske bara måste ladda om sidan. skall göra ett försök. Christoffer är underbar.

2007-10-20 @ 18:34:26
Postat av: Ela

Hanna jag e såååå avundsjuk!!! Lukta han gott?

2007-10-22 @ 10:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0