Idag: Sista praktik-måndagen

Det är uselt väder idag. Regn och grått. Ett väder som gör en trött och deppig och alla tåg försenade. Suck.

Idag börjar jag min sista vecka på Vecko Revyn. Det är med blandade känslor jag kommer att lämna dethär stället. Kul att komma hem till sitt riktiga hem, sin sambo och vardagen. Men otroligt trist att lämna alla fina vänner jag fått här. Jag kommer att hålla kontakten med de flesta, det vet jag.
Dessutom är det viktiga kontakter. Känns kul att få återvända i slutet på november.
Idag är det lite småstress på redaktionen. Jag har en egen plåtning i eftermiddag, så håller på att samla ihop de sistsa grejerna för det. Sedan är det lämning på några grejer. Allt är under kontroll. Jag jobbar bäst i stress. Så är det bara.

Förövrigt har jag en grym nackspärr. Det är ömt. Det tar ont. Fattar inte vad jag har gjort, men ont har jag.
Ikväll skall jag och hälsa på en kompis som bor på söder. Det kan bli trevligt. Får sova hos henne. Riktigt trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0