Imorgon börjar det.


Har just kommit tillbaka från plåtningen. Sitter här med en latte och ska snart dra mig hemåt, bara några grejer kvar.

Imorgon (och hela veckan för den delen) börjar vi pressveckan med att besöka STAR PR. Kommer att ha väldigt mycket att kolla på, så är väl inte alls på redaktionen denna vecka.
Skall bli kul att få se våren nollåtta av alla märken.

I lördags fyndade jag en fin klocka. En gammal Casio. Jag tror min bror hade en sådan när han var ung. Jag är nöjd, för den är grym!

Kommentarer
Postat av: Jenny

hej Hannohli!
Håller med om jee för smurfmössor :) Jag va till Cameleont och fixade håret. Blev riktigt nöjd, men ska bli kul att låta dej fixa det nästa gång igen! Har stött på Matte ett par ggr ute på gården faktiskt och pratat några ord. Ska bli najs när du kommer hem, kul men lite grannsämja :)sköt om dej!

2007-10-16 @ 21:38:57
URL: http://jemppan.blogg.se
Postat av: Martina

Hejsan svejsan! Har du det bra i Sverige? Vetdu vad, mitt hår är i grymt behov av omstyling, det har växt sig såå långt! Kan du hjälpa mej med det tro? :)

2007-10-17 @ 20:20:53
URL: http://tina.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0