JEEE för lunchshopping.


Eftersom jag alltid är så snabb att äta på lunchen brukar jag ha en halvtimme kvar till annat (okej, dom är inte noggranna med sådant här, men rätt ska ju vara rätt). Oftast sitter jag och slösurfar oftast på facebook eller läser bloggar, kollar in nätshopping och sånt.
Idag gick jag på stan istället. Gick till VAGABOND och köpte mina drömskor, Ett par mc boots i läder. Som jag har önskat. Som jag har tittat och som jag har jämfört. Idag kände jag att det var dags att ta steget. Betala lite mer och få de perfekte stövlarna. Efter en diskussion med modeCsilla förstod jag att det skulle vara rätt bestlut. Skaftet är perfekt och kommer att vara suupersnyggt till klänning. Jag är riktigt riktigt nöjd.

Kommentarer
Postat av: Lina

Köpte dom där bootsen för några dagar sen jag också! =)

2007-10-14 @ 21:46:54
URL: http://linaida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0