Kvällsprogram

Är nu tillbaka. Shit vad trevligt det är när modeller är duktiga. Denhär plåtningen gick väldigt bra.

Idag fick jag ett fint mail av en lärare. Nu är det fixat (i alla fall för min del). Jag kommer till Stockholm i november-december och är med på ett projekt som Vecko Revyn ordnar.
Jag hoppas såklart att min sambo hänger med.

Nu är det kolsvart utomhus. Regn och rusk. Skittrist. Jag skall snart ta tunnelbanan till Hornstull där min kompis möter mig. Trevligt. Vi skall äta soppa. Hemgjord soppa.

Kommentarer
Postat av: Martina

Hej sötnos! Hördu, jag har funderat på min frisyr och idag så jag en jättesnygg frilla på en av tjejerna som jobbar i Wildshoe i Ekenäs. Det var liksom kort där bak och längre fram. Ja tror ja sku vila ha det så nångång, men mitt hår e ju för kort på ena sidan. Kan man klippa nåt "mellanskede" nu, så att jag nångång kan ha en såndär frisyr? :)

2007-10-29 @ 19:45:52
URL: http://tina.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0