Linssoppa.


Denna dag har gått snabbt. Efter morgonmötet skrev jag klart lite Köpställen-listor. Effter det har jag haft mycket att göra och har även fått ett nytt och riktigt jobb på mina axlar. Känns kul när jag får så mycket ansvar här på Vecko Revyn. Dethär jobbet kommer antagligen i nr24, så kolla in det!

Bara jag är klar här skall jag åka till det röda huset. Idag på menyn är det linssoppa. Har inte ätit linssoppa sen jag var underårig. Då min mor ville testa något som tyvärr hennes barn inte uppskattade. Minns fortfarande de röda linserna som smakade som överkokta ärter. Nu, i vuxen ålder skall jag ge den proteinrika rätten en chans. Tror jag ska köpa med mig lite gott bröd, för säkerhetens skull.

Kommentarer
Postat av: Sessan

Missade din kommentar, fan va lyllos... VR. Vad gör du där? Får du massa gratisprylar och pratar med kändisar då??

2007-10-02 @ 12:15:45
URL: http://sessan82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0