Ny vecka, ny månad.

Det kändes kul att stiga upp i morse. Jag hade sovit gott och kände mig utvilad. Det är ny vecka på gång och en massa program.Imorgon plåtning, torsdag plåtning och på fredag åker jag till mitt Åland. Träff med lillasyster och jobb står på schemat.

Igår, söndag, fick jag njuta från 7.45 till 16.00. Gildaskolan hade examensdagar och jag var som sagt modell. Mina ex-klasskompisar var två av eleverna. Dagen bestod av ansiktsbehandling (som tog ca 2,5h), ögonfransfärg+brynlock+färg, manikyr, massage, huvudmassage + hårinpackning, torrborstning av kroppen och någon konstig vibrationsmaskin som vibrerade hela kroppen. De konstaterades att jag inte hade pormaskar att klämma och inget hår som kunde vaxas. Fan, jag hade sett fram emot vaxning. Har aldrig varit med om det. Och här hade jag inte gjort något på flere, flere månader. Bara att konstatera att jag är född tunnhårig på benen också.
Ni kan tänka er att resten av dagen var skön. Inget att göra, förutom lite hemmasysslor. Som tack för att jag får bo i det röda huset brukar jag sysselsätta mig med att dammsuga, tömma tvättmaskinen, tvätta kläder, tömma diskmaskinen, promenera med hunden och torka lite damm. Min bror + familj är nöjda över det jag gör. Det märks ganska rejält också när man gör dessa tjänster i det röda huset.


Igår tog jag bort mitt löshår. Är återigen tunnhårig.



Kommentarer
Postat av: Jenny

Ha en bra vecka Hannah! Så kul att följa med ditt VR-äventyr :) fast jag längtar tills du kommer till Vasa oxå. kram.

2007-10-01 @ 13:25:20
Postat av: Daniela

Jo, d ska vi nog försöka oss på! Du får höra av dig sen bara när du e i landet igen :)
Sköt om dej tills dess!
Kramar
Ps. Notera min nya e-mail adress

2007-10-01 @ 13:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0