Onsdagen sjunger snart på sin sista refräng

Nu sitter jag här igen. Vid mitt skrivbord i det lilla röda huset. Jag Känner att jag har fått en massa gjort, men ändå skulle det vara bra om dygnet kunde ha mer än 24 timmar. De räcker liksom inte till.

Idag har jag mest haft sådär lite lätt ont i huvudet (ni som känner mig ordentligt kan ju läsa lite mellan raderna). Jag har ätit verktabletter utan att få hjälp. Just nu hoppas jag att den lilla massagen jag ska få imorgon kan hjälpa mig lite tilll. Jag hann skriva upp mig på listan (som hänger på anslagstavlan på redaktionen) innan den blev full. Fan vad jag ska njuta dedär 15 minuterna.
Idag fick jag ett nytt nummer av Vecko Revyn i min hand. Mitt första jobb var där, min första sida. Jag ser redan nu att jag har utvecklats. Nummer 24 kommer att bli ett litet "Hannah nummer" som Mode-Csilla uttryckte sig så fint idag. Jag kan faktiskt hålla med om det, för jag har varit med på alla modejobb. Attans, vad härligt.
Skall be Layout-Helena (som igår fick sitt hår klippt av mig) fixa alla jobb till PDF, så att man har dem.

Nu skall jag gå och vika tvätten som jag tvättade igår. Sedan skall vi njuta av stekt lax och potatis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0