Slut för dagen.


Nu är det tack och hej för idag! Skall snart stänga datorn och åka hemåt. Har lite ärenden på stan först. Är faktiskt sugen på ett par lacktights.

Som sagt, dagen har typ gått i plåtandes tecken. Det har gått bra och man märker när man jobbar med duktiga människor. Alltså, vilka erfarenheter det här blir. Underbart.
Fick veta att jag har beviljats ett resebidrag från skolan. Ett mycket högre än vad jag tänkt, så det känns ju kul. Kan betala "skulder" åt min snälla mor. Min mor som man ofta kan kallas för bank. Hon är snäll när det kniper. Väldigt. Snäll.

p.s! Linssoppan vi åt igår var väldigt god. Verkligen gott! Det här skall min sambo få smaka på när jag kommit hem. Vi avslutade middagen med en god kaka. Vi firade lite.

Kommentarer
Postat av: linda

Jaa, det fanns bara M och L då jag pröva! men så råka de komma tillbaka ett par S från provkoppina just då jag gick och gjorde en extra koll:) Men dom e grymt långa, fast jag tog S...

2007-10-03 @ 16:57:46
URL: http://lindisens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0