Tack för idag, slut för idag.

Nu nalkas det för hemfärd. Tänker åka direkt hem idag, inte något slösande på stan. Kommer väl att slösa tillräckligt på lördag antar jag. Då är det shopping med en av mina bästa väninnor. Sådant är trevligt. Alltid. Trevligt.
Arbetsdagen har slutat på ett roligt sätt. Jag, Csilla och modeass-Emma lade på oss varsin mask (alltså inte ansiktsmask utan en klä-ut-sig-mask). Jag hade en Cher-mask med värsta svarta lockarna och de andra var män. Skall försöka lägga in lite bildbevis imorgon (eller så får ni se det i tidningen om några nummer, haha!). Det var skoj och hela redaktionen vrålade av skratt. Skoj dethär, men eftermiddagar.

Ofta när jag sitter på bussen/tunnelbanan, är ute och promenerar eller bara är brukar jag hitta på världens bästa blogginlägg. Tänker på saker som påverkar mig, eller saker jag tycker, eller saker jag hör. Det är konstigt att man sitter och planerar ett inlägg istället för att till exempel, ringa en kompis och berätta det.


Nu hem. Till. Det. Röda. Torpet.

Kommentarer
Postat av: Linda

Det gör jag också! det där med blogginläggen. men sen glömmer jag dem lika fort...:(

2007-10-12 @ 00:55:48
URL: http://lindisens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0