Trött, huvudvärk men sol.


Idag är det sol i Stockholm. Det är sådär lagom kylig vind. Höstvinden är fräsch. Blev dock lite chockad i morse när jag såg en bil som skrapat rutan. Det positiva är ju att min födelsedag börjar närma sig.

Har just kommit tillbaka från plåtningen. Det gick bra och jag tror att jobbet blir coolt. Riktigt snyggt. Det blev en sen lunch och såklart en kanelbulle till efterrätt.
Nu skall jag skriva klart lite priser och sådant, för att sedan sluta kl.17. Måste försöka få en huvudvärkstablett av någon. Det känns som om huvudet snart sprängs.
Tänkte gå förbi Monki-affären påvägen hem. Hoppas på att fynda något fint. Någon gåva till lillasyster borde jag ju också hitta.

Kommentarer
Postat av: Linda

ja du. han har inte sagt så mycket. Bara att det säkert blir skönt för mig med ett eget rum...:) ha det så bra på åland!

2007-10-04 @ 17:02:18
URL: http://lindisens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0