Veckoslutet snart här.

Veckan har gått med stormsteg. Vet inte vart den  har försvunnit.

Har kommit några timmar till redaktionen för att kolla mail och lämna in ett jobb.
Som sagt är det pressvecka i Stockholm. Jag har hängt med på allt och det känns väldigt skoj. Har fått en massa viktiga visitkort.
Det är kul att få se lite trender för våren08. Jag har hittat flera favoriter bland märkena vi har besökt. Idag på eftermiddagen blir det bland annat TIGER of Swedens tur och jag tror att jag kommer att trivas där. I Like TIGER!

Idag känner jag mig lite hängig. Nästan lite förkyld. Det får absolut inte hända för imorgon är det IDOL. Det ska bli riktigt trevligt. Och idolerna sjunger dessutom låtar från ett bra tema. Yeah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0