Onsdagen började med pressfrukost...


Kom just tillbaka från en väldigt god och bra pressfrukost. Imorgon öppnar den första konceptvåningen för nya PUB. De har tagit fram ett helt nytt koncept där musik, konst och mode blandas i våningar. Nya engelska designers verkade väldigt spännande. I like!
Frukosten bestod av en god fralla med kalkon och grönsaker, Tropicana appelsinjuice, fruktsallad med naturell youghurt samt te/kaffe. Tur så åt jag inte speciellt mycket hemma, så jag fick verkligen i mig tills jag var proppmätt.
Ikväll är det fest på Rizzo. Tänker gå en stund.


Igår snackade jag med en gammal klasskompis. Jag har blivit erbjuden att vara modell till hennes examensarbete på lördag. Hon skall bli hudterapeut, så ni kan gissa vad jag skall få gjort. Ansiktsbehandlingar, vaxningar, massage, manikyr+pedikyr, ,färgning av fransar Och bryn och en valfri behandling. Jag skulle välja brun utan sol. Superlyxig lördag kommer jag att ha! Nackdelen är väl att jag skall finnas på plats 7.45 på lördagmorgon. Naglarna skall vara lackade i rött och läpparna målade i rött var det enda dom krävde. Lyxlördag för bara mig. Längtar redan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0