Bekräftelse


Igen en bekräftelse på att jag är duktig på mitt jobb. Blev först lite skraj när kunden ropade "Hannaah, vad har du gjort med mitt hår?" Jag lugnade ned mig när hon förklarade att det var av lycka. Sann lycka. Att jobba som frisör är min hobby, inte mitt framtidsyrke.
Nu skall jag försöka fräscha upp mig med kläder och styling av håret för om 45 minuter skall jag vara i skolan för att banda in till radioprogrammet. Skönhetsideal är temat och jag tycker att det minsann är intressant.
Efter skolan skall jag köpa något till den en-vecka-gamla Hugo. För på tisdag får jag träffa honom. Vilken glädje.

Kommentarer
Postat av: matilda

jag vill också träffa Hugo!! :)

2008-04-24 @ 19:25:09
Postat av: HannaH

Jaa, klart du vill! :) Kommer att vara i SWE över vappen, vad gör du då? Kram

2008-04-24 @ 19:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0