Imorgon.


Imorgon är det dags för H&M+MARIMEKKO. Det kommer att bli väldigt intressant att se och jag har lovat mig själv att om jag hittar något fint får jag köpa det. Postivit är det ju att plaggen inte är så väldigt dyra. Som det känns nu vill jag köpa den randiga t-shirten åt min sambo. Jag tycker att han passar i randigt och dessutom är det skitsnyggt.

Nu skall jag gå och putsa mina glasögon så att jag kommer bort från den här dimman jag varit i hela dagen, sedan promenera den korta biten till biblioteket för att hämta boken jag reserverat.

Kommentarer
Postat av: Sessan

Självklart läser jag pause. Är prenumerant sen längelänge tillbaka =) Roliga skribentrer =)

Jo, vi var ju där! Såg du inte min kommentar??? Hon är stor, men ändå lagom.. mest på låren och rumpan =) Snart är det dags... din bror gjorde jättegod mat till oss =)

Tycker om deras lilla hus =)

2008-04-09 @ 15:52:47
URL: http://sessan82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0