Jag stirrar mig blind.

Dagen har gått så otroligt långsamt. Jag har städat och packat och snart skall jag få äta den vackra maten min mor lagat. Jag ser verkligen fram emot att få vara på Åland trots att jag vet att det är början på en stressig tid av mitt liv. Kommer tillbaka till fasta landet efter nyår någongång för den åttonde januari måste jag vara i Vasa. Bokade äntligen flygbiljetten till Stockholm så nu börjar jag bli riktigt nervös inför mina intervjuer. Om några dagar skall jag kontakta människorna i fråga för att få exakt dag och tid. Spännande tider.

Kommentarer
Postat av: Malin

Famo talade också om att maten vi åt inte var speciellt vacker senast jag var där. Även hon ansåg att det är trevligare att äta mat som är vacker att se på.

2008-12-30 @ 19:51:58
Postat av: Anonym

När mor min är ensam lagar hon bara vacker mat. Jag har då märkt att med vacker menar hon majs-ärt-paprika blandning i allt. Vackert, men om det är gott kan man fråga sig. Förresten, skall kolla imorgon efter plattångpåse.

2008-12-30 @ 21:59:35
Postat av: Malin

Tusen tack. Gott nytt år till dig vännen, fira ordentligt!

2008-12-31 @ 11:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0