Som alla andra år.

Som de flesta besökte även jag krogen på juldagsnatten. Människor trängde sig före i kön och jag blev arg och irriterad, det måste vara ett ålderstecken. Bytte ord med personer jag inte sett på en evighet och det var väl därför jag gick dit. En band spelade och jag lade öronpropparna i öronen, tyckte inte att det var värt att få tinnitus en sådan kväll.
Sökte igenom alla skivor på krogen för att försöka hitta den perfekta danslåten, men utan resultat. Äntligen har jag fått klart för mig, jag borde alltid ha skivan med mig.

Nu är huset tomt, endast mor och jag hemma. Om en stund kommer Matte hit för vi skall umgås. Jag åker nämligen till Åland imorgon.

Kommentarer
Postat av: Erica

YEEE ÅLAND!! Hör av dej!

2008-12-26 @ 15:33:57
Postat av: HannaH

Jaa, sweetie, det gör jag. Saknar er alla.

2008-12-27 @ 11:32:23
Postat av: Karin

Smart med öronproppar. Borde definitivt användas oftare för att minska tinnitusrisken.

2008-12-29 @ 09:32:38
Postat av: HannaH

Ja, du borde ha kommit till mig. Hade flera par i min väska.

2008-12-29 @ 20:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0