en ledig lördag

Nu skall jag dra mig till kökte för att äta lite frukost. Sedan skall jag promenera på stan, träffa väninnor över en te och handla middag till kvällen. Jag har en ledig lördag med andra ord. En riktig-jävla-ledig-lördag. Det är sällan det händer. Tänkte också gå förbi jobbet för att lägga in lite fler arbetsdagar. Jag börjar få panik när jag vet att om en dryg månad skall vi åka till städernas stad, London, och då vill man inte vara utan pengar. Men det fixar sig.
Jag känner också för att köpa nya skor.

Kommentarer
Postat av: syster

Hej vännen, Jocke Berg sjöng med trubaduren senare på Sky så jag såg honom också live;) hihi

2008-02-02 @ 09:57:35
Postat av: karin

det var riktigt roligt att besöka er igår hannah. hoppas du inte blev allt för ledsen av kent.

2008-02-02 @ 11:33:34
URL: http://karin.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0