God morgon

Har sovit som ett litet barn hela natten. Nätter som den här vill man ju att aldrig skall ta slut.
Dagens program är inte mycket. Klippa ett hår, ärenden på stan, besöka jobbet för att titta igenom kunderna tills imorgon och sedan laga god middag. Fisk. Lämpligt till en torsdag som denna.
Jag borde också besöka optikern för synkontroll.

Innan jag går och ställer mig i en varm dusch skall jag bädda sängen. Känner för att bya lakan. Nytvättade lakan i en nybäddad säng gör mig lycklig.



Kommentarer
Postat av: syrran S

Hej igen;) Shit alltså, vilket träningspass det var att cykla med den cykeln, sjuans växel i hela vägen i 45 minuter..haha! Värre än spinning! :D Men TACK för lånet!

2008-02-07 @ 12:09:53
Postat av: svar:

haha, vad kul. Jepp, växlarna strular lite. men äh, huvudsaken är ju att man har en cykel, hehe. du får ha den så länge du vill.

2008-02-07 @ 12:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0