Elle och rivna morötter.

Gårdagens Grammisgala var bra. Är nöjd för att Salem Al Fakir och KENT klarade sig bra, men varför blev Sahara Hotnights bort glömd (Jag minns fortfarande när vi satt på VR-redaktionen och modeass-Emma spelade "Cheek to cheek" och "Visit to Vienna" på repeat).? Och vad tusan hade Carl Bildt på sig? Inte något för honom i alla fall.

Idag klockan kvart över tio befann jag mig i skolan. Efter två timmars lektion i skolan bestämde jag mig för att inte åka bil utan promenera hem. Det är ca 7 km så man får räkna med en 45 minuters promenad. Jag hade klätt mig i promenadkläder. Det var otroligt skönt att få rensa hjärnan efter kemitimmarna.
Gick via affären för att handla morötter och mjölk. Passade även på att köpa den nya ELLE som jag nu lusläste medan jag rev morötter. Just nu älskar jag rivna morötter och Fun Light saft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0