En resa jag ser fram emot

Idag på jobbet gjorde jag en så snygg färgning. Förstår inte själv riktigt hur det gick till, men ytterst nöjd blev jag (och kunden också såklart). Kände verkligen att självförtroende inom yrket steg några trappsteg. Sådant är häligt. Idag älskar jag verkligen mitt yrke.
Nu på kvällskvisten kommer två viktiga flickor hit. Jag är glad för det. Jag själv är tråkig. Jävligt tråkig.
För övrigt längtar jag oerhört till vår kommande Londonresa. Just nu skulle jag kunna krama ihjäl mor min. Tänk, vilken snäll mamma som äntligen (efter några års paus) tar med sina barn på en resa. En resa till en storstad. Jag har kommit på att städer är något för mig. Inte beachen och charter. Nope. Storstadssemester skall det vara. Min lista är lång. Först London, nästa New York. Det är väldigt trevligt att ha en resa att se fram emot just nu, när vädret är grått. Det känns som om dagarna går snabbare. Lycka.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag är grön av avund. Jag vill också!

2008-01-20 @ 15:08:30
Postat av: Daniela

Ååå, jag vill också resa! Men inte jag heller charter och beach utan städer och kultur!
Vad härligt för dig :)
Ps. Kan inte komma till Vasa den nionde ändå, så jag hoppas u på att jag kan hoppa på någon som åker ner före det.
Kram!

2008-01-20 @ 15:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0