Fredagsfint

Efter en tidning väckning hjälpte jag en tjej med hennes hår. Nya slingor och nytt klipp blev det idag. Riktigt fräscht, om jag själv får säga.
Snart skall jag bege mig mot stan i slasket. Förberedde mig redan i morse att jag får ha gummistövlar idag. Men det gör egentligen inget. Jag tycker det är fint ha klänning och gummistövlar (i alla fall om man har snygga sådana).
Såg idag en bild som jag verkligen gillade. Så otroligt snyggt med gråa naglar. Det blir antagligen det jag köper idag. Ett grått lack.

image103
Grått är ju bara så snyggt.

Kommentarer
Postat av: emsku

Sjukt snyggt. Har aldrig tänkt på att det skulle vara möjligt att få tag på grått nagellack..

2008-01-11 @ 15:36:52
URL: http://emsku.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0