jag önskar

En svart lagomkort kjol är vad jag önskar mig mest just nu. Något tightare än min ballong från MONKI. Midjan får inte vara för låg. Kjolen skall även vara gjord av något skönt material.
Jag önskar mig också ett par nya strumpbyxor med mönster (dock inte randiga eller blommiga). Kanske fiskbens mönster. Ett par i rolig färg går också bra. Huvudsaken är att de är enfärgade.
Något färggrant skulle jag också vilja ha. En kjol som det bara lyser om, en t-shirt som syns eller kanske en kappa i någon snygg, vårig färg.
Ett transparent plagg kommer också att finnas i min garderob för våren. Även en lös t-shirt med illustrationer, penseldrag eller annan konst hör också till favoriterna.
Klänningar eller t-shirts med mönster tackar jag heller inte nej till.

Kommentarer
Postat av: fia

jepp, onsdag passar bra, kiva:) då hinner jag ju få det fixat innan jag åker ner och firar födelsedag och kandidat... Vi hörs vidare:)

2008-01-21 @ 21:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0