En minut över.

Äntligen är festivalen slut. Äntligen har jag fått mitt liv tillbaka.
Denna soliga måndag har jag jobbat, ätit tortillas och chillat med filt, böcker och glass i stadshusbacken. Lägenheten är som nämnt en bastu under dagtid så här vill man absolut inte vara.

I går var det en söndag efter en festlördag. Efter en grill-förfest drog vi för första och sista gången till Arken denna sommar. En massa människor som trängdes vilket resulterade i väldigt dålig luft. På tok för mycket för en salongsberusad kvinna som jag. Men jag snackade i alla fall till mig en Håkan Hellström tygväska som jag inte hann köpa under hans spelning. Får gå och hämta den någon kväll.

Nästan hela söndagen låg vi på "Lilla Holmen" och solade.


En svanfamilj som vi länge tittade på.

Vi avslutade dagen med en trevlig middag på bryggan nere vid Västra hamnen. En väldigt god pizza med soltorkad tomat, parmaskinga och ruccola.


En av de bästa pizzorna som serveras i Mariehamn.
Vackert att sitta på en brygga.


Nu skall det cyklas ner till stranden för att ta ett friskande kvällsdopp. Att bo såhär nära havet är underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0