Nästan exakt tolv timmar

I dag hade märkesbutiken här i Mariehamn rea. Minimarket, Cheap Monday, Lee, Levi´s, Filippa K, Jenny Hellström är några av deras märken och det mesta var på minst 40%, vilket plötsligt kändes väldigt billigt.
Jag köpte en svart sak för 23 euoro medan Matte köpte jeans, t-shirts, skjortor för sammanlagt 125 euro. Han är rik för han hade lönedag i dag. I slutet av augusti har de alltid halva av halva priset.

En blond tjej (jaa, faktiskt hon på bilden) lät mig visa min kreativa sida och bad mig klippa bort den vanliga pagen. Jag tackade henne och valde att göra en kort pojkfrisyr alá Agyness. Jag känner mig för ett proffs för snygg blev det. Vitt och kort som verkligen är sommarens trend för den som vågar. Det gjorde hon och jag är lycklig att hon hade valt just mig. Jag som älskar att klippa nya frisyrer.

Nu skall jag reda upp vårt hem. Sedan skall jag läsa lite magasin. På söndag får jag åka till Sverige. Jag är lycklig, men trött efter en lång arbetsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0