Trivsam kväll

Har spenderat kvällen på stugan tillsammans men en liten del av den stora släkten. Det är kul att få åka dit några timmar för att gå i skogen och fiska. Inne i stan är det lite småtråkigt, tycker jag.


En liten glimt av det andra huset,
Torpet.


Nu skall jag gå och lägga mig och hoppas på att få vakna pigg och kry i morgon. Skall få håret klippt av en kollega och det längtar jag efter. Har inte klippt håret på snart sjuåtta veckor och det märks. Men det räcker med en enkel toppning för i slutet på augusti skall jag lägga lite extra hår här och där. En ny frisyr är nämligen på gång.

Kommentarer
Postat av: Linda

Den e på Handelsesplanaden!

2008-07-17 @ 08:34:07
URL: http://lindisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0