Åter hemma i mitt hem

Har just landat, känns det som. Skulle promenera förbi en liten mataffär för att köpa morgonmål. Ack, dessa röda dagar. Affären var såklart stängd. Höll på att börja gråta.

Men härligt är det att vara hemma igen. Väskan är redan uppackad och nästan gång jag åker härifrån är väl till sommaren och sommarjobbet på Åland ("om inget annat händer" som jag brukar säga). Känns skönt också att veta att jag har en lägenhet som väntar.
Nu skall jag gå och hjälpa sambon med att fixa någon liten kvällsbit med de få ingredienser vi har hemma. Gissar att det blir surskorpor och en kopp te.

Kommentarer
Postat av: Linda

Men Hannah, därför finns ju Pikkolo och Siwa!:) Välkommen tillbaka till Vasa.

2008-03-24 @ 19:49:11
URL: http://lindisens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0