Det här med jeans

Jag har inte köpt ett par jeans på snart två år. Jag har heller inte använt jeans sedan förra våren. Tänk att man har klarat sig med strumpisar och klänningar hela vintern.
När jag nu tänker närmare på ämnet  "användning av jeans" kan jag bara säga att  jag tycker att dessa byxor är ett av de mest obekväma plagg som finns. Jag klär mig hellre i långa, lösa t-shirts eller i slappa klänningar. Jag vill bo i tält ett tag till. Det är så bekvämt.
Det harmar nästan att man har Diesel-, Cheap Monday- och Leejeans som aldrig används. Måste börja rensa ur garderoben i helgen för måndag skall jag sälja på loppis för en vecka framåt.

Kommentarer
Postat av: Sessan

Jag har aldrig varit en jeansmänniska och tycker inte alls de sitter bekvämt. Instängt och jobbigt!
Jag har bara haft leggings, dubbelt lager strumpbyxor och shorts i över ett års tid nu! Men i höstas var jag helt knäpp och bara skulle ha jeans, köpte två par, men använt endast det ena paret 3 ggr. Tyckte att jeans är skitsnygga till pumps och så har jag många toppar som borde användas snart =)

2008-03-28 @ 18:35:12
URL: http://sessan82.blogg.se
Postat av: matilda

håller helt med dig kära syster! jag använder bara srumpisar + kjol/klänning :) det är dessutom mkt finare! kramar

2008-03-28 @ 22:44:12
Postat av: sarah

jag håller helt med dig det är verkligen inte skönt med jeans plus att jag älskar klänningar man ser så fin ut då

2008-03-29 @ 22:17:13
URL: http://sarahmode.webblogg.se
Postat av: jessika

baggyjeans kan va okej ibland, men klänningar går före allt!

2008-04-07 @ 14:54:07
URL: http://jessika.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0