Drömmen om ett riktigt snyggt hår.

Att stiga upp klockan 8:00 för att börja skriva skolgrejer är inte klokt. Men idag gjorde jag det.
Om två timmar skall jag besöka tandläkaren en sista gång. Tänk, fyra gånger har jag gått till tandläkaren den här våren. Nu måtte jag ha fina tänder i alla fall. Och jag lovar att jag sköter om dem.
Idag får jag en hel hög med Ole Henriksen (inte Henriksson!) produkter. Jag är väldigt nöjd med min beställning och räkningen känns inte så lockande. Tur att det inte endast är mina produkter i beställningen.
På efter middagen är det jobb som sedan följs av "Tukkis" (ett finskt uttryck där frisörerna färgar håret på varandra). Det ser jag fram emot för jag skall testa Sebastianfärgerna på mig. Fortfarande är jag blond och askig, men en rolig färgad del är något jag vill ha. Skulle även vilja våga klippa det kort. Riktigt kort. Som Robyn eller Agyness.

image189                          image190
www.skivkoll.se                                                                        http://nymag.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0