Att telefonera

När jag har brist på sällskap löser jag det med att telefonera till mina närmaste. Jag har pratat med pappa, systrarna, sambon och mamma i dag. "Du har väl så tråkigt att du dör" sade mamma och till en viss del kan stämma. Jag hinner inte ha tråkigt eftersom skoljobb tyvärr tar all min tid när jag är hemma, men dör gör jag väl snart om jag inte får sällskap. Skämt och sido.
Jag skall avsluta den här söndagen med en bärkvark, tv och tentläsning. Dagen har gått snabbt men fick ändå de viktigaste gjort. Gjorde en tjejkompis glad när jag klippte och färgade hennes hår och gjorde mig själv glad när jag äntligen äntligen fick min plan till examensarbetet färdigt. Deadline i morgon och jag har haft allt under kontroll. Denna vecka skall jag föra in en arbetsansökan till en eventuell arbetsplats samt skicka en anhållan till VeckoRevyn.
I morgon måndag är det en ny dag och jag ser fram emot den kommande veckan.

image243
Vilken jävla tur att jag har en sådan här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0