Ett trött huvud

Rysslands låt var sådär. Tråkig refräng med ändå tycker jag på något vis att de var värda förstaplatsen eftersom de kom andra när LORDI vann. Killen som sjöng lär vara väldigt stor och känd.

Två skoluppgifter skickade jag nyss in och nu skall jag fortsätta på nästa. I morgon är det sista tenten för alltid och jag är lat. Kan inte skryta med att jag har läst något. Ämnet är marknadsföring och det intresserar mig inte det minsta. Just nu i alla fall. Skulle bara vilja åka hem, eller rättare sagt till Åland där min älskade sambo finns. I dag flyttar han in i vår läga och det blir riktigt bra. Kul för honom för om en och en halv vecka är jag där.
Nu skall jag fixa den "lyxiga" frukosten som består av ett kokt ägg och gröt (i dag kanske jag till och med äter lite yoghurt).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0