upplevelsen från gårdagen.

Att besöka en bar i nyktert tillstånd är alltid intressant. Man upplever mer speciella händelser än om man skulle vara inne i dimman med de andra.
När jag inte står och dansar till Robyn (jaa, ni fattar. Jag önskar och "Be Mine" kommer direkt) sitter jag gärna med en väninna och diskuterar andra kvinnors klädstil och klädval för kvällen. Man får idéer och när jag ser något riktigt spännande eller faktiskt ibland smaklöst kommer alltid "hur tänkte du där"-frågan upp. Inte alltid negativt, men om jag skall vara riktigt ärlig är det ofta. Mitt stora intresse är stil och kläder därför är just det ytliga jag först av allt ser på när jag ser en okänd person på samma sätt som jag alltid kollar in håret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0